افغانستان

ثبت ۵۸۴ مورد تازه، شمار بیماران کووید – ۱۹ در کشور به ۱۰ هزار و ۵۸۲ تن افزایش یافت.

وزارت صحت عامه در یک شبانه‌روز گذشته ۵۸۴ مورد تازه ابتلا به ویروس کرونا را شناسایی کرده است. با ثبت این رقم، شمار مجموعی مبتلایان به ۱۰ هزار و ۵۸۲ تن افزایش یافته است.

طبق اعلام وزارت صحت عامه، در کابل ۳۲۴ نفر، در هرات ۱۰۰ نفر، در ننگرهار ۳۵ نفر، در کندز ۲۹ نفر، در تخار ۲۲ نفر، در بلخ ۱۷ نفر و در فاریاب ۱۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به ویروس کرونا مبتلا شناسایی شده‌اند.

به همین ترتیب در بامیان نه نفر، در ولایت‌های پروان و میدان‌وردک هشت – هشت نفر، در بادغیس پنج نفر، در کنر چهار نفر، در ولایت‌های لوگر و بدخشان چهار – چهار نفر، در جوزجان دو نفر و در لغمان یک نفر در یک شبانه‌روز گذشته ابتلای‌شان به ویروس کرونا تثبیت شده است.

وزارت صحت عامه در یک شبانه‌روز گذشته یک هزار و ۲۰۶ نمونه مشکوک به کرونا را آزمایش کرده است.

هم‌چنان در ۲۴ ساعت گذشته دونفر از بیماران کووید – ۱۹ در ولایت‌های هرات و کندز جان باخته‌اند. شمار مجموعی قربانیان ویروس کرونا به ۲۱۸ نفر رسیده است.

در یک شبانه‌روز گذشته ۳۵ نفر از بیماران کووید – ۱۹ در کشور بهبود یافته‌اند و به این ترتیب شمار بهبودیافته‌گان به یک هزار و ۷۵ تن افزایش یافته است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا