افغانستان

امرالله صالح: بر اساس هدایت مستقیم رئیس جمهور، از فردا در سه محور دست به کار میشوم.

امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری امروز جمعه ۶ سرطان در صفحه خود نوشته است که به اساس هدایت مستقیم و واضح مقام ریاست جمهوری کشور قرار است در سه محور و سه بعد یعنی:
اول : مهار جنایت و جنایت پیشه گان در شهر های بزرگ
دوم : تدوین استراتیژی اقدام مبتنی بر اطلاعات کارا و غیر قابل انکار بر ضد موریانه های نظام مالی کشور بخصوص در گمرکات به هدف ازدیاد عواید
سوم : بررسی حکومت داری محلی از کوچکترین واحد اداری یعنی ولسوالی و کوچکترین واحد اجتماعی یعنی دهکده به نیت ایجاد موثریت مدیریتی و ارزش دهی به سهم مردم در حل منازعات کوچک و عرضه خدمات بهتر دولتی سر از فردا دست به کار شوم.
اقای صالح نوشته است برای نیل به اهداف مشخص و برنامه های قابل پیمایش با نهاد های مهم دولتی چون مشارویت امنیت ملی – وزارت امور داخله – ریاست عمومی امنیت ملی – وزارت انکشاف دهات – وزارت مالیه – ریاست مستقل ارگان های محل – کمسیون مستقل اصلاحات اداری و در صورت ضرورت با دیگر ادارات مسقیما کار خواهم نمود و هماهنگی و همسوویی لازم صورت خواهد گرفت تا بتوانیم اقلیم واحد حکومت داری و نظام را تقویت بخشیم.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا