افغانستان

در یک شبانه‌روز گذشته ۲۰ بیمار کووید – ۱۹ در کشور جان باخته و ۶۵۶ مورد تازه ابتلا

وزارت صحت عامه اعلام کرد که در یک شبانه‌روز گذشته ۲۰ بیمار کووید – ۱۹ در کشور جان باخته و ۶۵۶ مورد تازه ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شده‌اند.

با ثبت این رقم، شمار قربانیان ویروس کرونا در کشور به ۴۴۶ تن افزایش یافته است و نیز شمار مجموعی بیماران کووید – ۱۹ به ۲۳ هزار و ۵۴۶ تن رسیده است.

وزارت صحت عامه روز جمعه، بیست‌وسوم جوزا، با نشر آمار روزانه‌ی ابتلا به ویروس کرونا اعلام کرد که در یک شبانه‌روز گذشته یک هزار و ۱۵۹ نمونه‌‌ی مشکوک را از ۱۸ ولایت بررسی کرده است.

از این میان، ابتلای ۳۲۶ نفر در کابل، ۷۳ نفر در غزنی، ۳۷ نفر در بلخ، ۳۳ نفر در قندهار، ۲۰ نفر در نیمروز، ۱۹ نفر در هرات، ۱۹ در کنر، ۱۸ نفر در لغمان، ۱۷ نفر در فاریاب، ۱۷ نفر در پکتیا، ۱۶ نفر در ننگرهار، ۱۳ نفر در بادغیس، ۱۲ نفر در بغلان و ۱۰ نفر در سرپل به ویروس کرونا تثبیت شده است.

هم‌چنان هشت نفر در جوزجان، هشت نفر در هلمند، پنج نفر در فراه و پنج نفر در سمنگان نیز ۲۴ ساعت گذشته به ویروس کرونا مبتلا شناسایی شده‌اند.

طبق معلومات وزارت صحت عامه، در یک شبانه‌روز گذشته ۶۰۲ نفر از بیماران کووید – ۱۹ در کشور صحت‌یاب شده‌اند.

شمار مجموعی صحت‌یاب‌شده‌گان به سه هزار و ۹۲۸ تن افزایش یافته است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا