افغانستان

رئیس جمهور غنی با داکتر زلمی خلیلزاد دیدار کرد.

ارگ ریاست جمهوری با نشر خبرنامه‌ی از دیدار رییس جمهور غنی با زلمی‌ خلیلزاد نماینده خاص وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا خبر می‌دهد.
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان عصر امروز با داکتر زلمی خلیلزاد نمایندۀ خاص وزارت امور خارجۀ ایالات متحدۀ امریکا در خصوص صلح افغانستان، دیدار نمود.

در این دیدار که معاونین رئیس جمهور، مشاور امنیت ملی، نماینده فوق العاده رئیس جمهور در امور توسعه اقتصادی و تجارتی و کاهش فقر، رئیس هیات مذاکره کننده، رئیس عمومی ادارۀ امور و شاژدافیر سفارت امریکا در افغانستان نیز حضور داشتند، روی پروسۀ صلح، اقدامات عملی قبل از آغاز مذاکرات مستقیم، چگونگی دوام کاهش خشونت و آتش بس اعلام ناشده و تعهدات جامعه بین المللی و کشورهای همسایه برای پروسۀ صلح افغانستان، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

رئیس جمهور غنی یکبار دیگر تعهد حکومت افغانستان را در زمینۀ صلح بیان نمود و با تاکید گفت: هدف ما این است که گام های عملی در پروسۀ صلح برداشته شود و ما تعهد کامل برای برقراری صلح در کشور داریم.

وی افزود که خواست اساسی مردم افغانستان صلح است و حکومت افغانستان نیز آن را منحیث یک اولویت عمده می بیند و یکجا با جامعه بین المللی بخاطر دستیابی به صلح پایدار تلاش خواهد کرد.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا