افغانستان

شمار مبتلایان به کرونا در افغانستان با ثبت ۵۵۶ مورد تازه به ۲۴ هزار و ۱۰۲ نفر افزایش یافت.

وزارت صحت عامه‌ی کشور اعلام کرد که در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۵۵۶ مورد مثبت ویروس کرونا در ولایات مختلف کشور به ثبت رسیده است.

به این ترتیب، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۲۴ هزار و ۱۰۲ نفر افزایش یافته است. کابل، هرات، بلخ، ننگرهار، قندهار و پکتیا بیشترین افراد مبتلا به کرونا را دارند.

براساس معلومات وزارت صحت عامه، در بیست‌وچهار ساعت گذشته، ۲۷۳ فرد مبتلا به کرونا بهبود یافته و شمار بهبودیافتگان به چهارهزار و ۲۰۱ نفر رسیده است.

همچنان در بیست‌وچهار ساعت گذشته پنج فرد مبتلا به کرونا فوت کرده‌اند. شمار فوتی‌های ناشی از کرونا نیز به ۴۵۱ نفر رسیده است.

وزارت صحت عامه افزوده است که ویروس کرونا به‌زودی محو نمی‌شود و مردم باید با رعایت رهنمودهای صحی، با این ویروس زندگی کنند. این وزارت همچنان گفته است که تنها راه کنترل این ویروس همکاری مردم با سکتور صحت است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا