افغانستان

۶۸تن از مقامات ارشد وزارت مالیه ممنوع‌الخروج شدند.

در فهرست مقامات و کارمندان وزارت مالیه که ممنوع‌الخروج شده‌اند نام‌های محمد اسماعیل رحیمی؛ معین اداری، حبیب زدران؛ معین مالی، عیسی قدرت؛ معین عواید گمرکات و ساجد تقوی؛ رییس دفتر وزیر مالیه نیز آمده‌است.

رییس عمومی گمرکات، رییس عواید گمرکات، رییسان مالیه دهندگان بزرگ و متوسط، رییس خزاین، رییسان گمرک‌های کابل، هرات، بلخ، ننگرهار و برخی ولایات دیگر با معاونین شان، از دیگر مقامات ارشد وزارت مالیه اند که ممنوع الخروج شده‌اند.

در این فهرست شماری دیگر از کارمندان وزارت مالیه نیز شامل اند. از مقام‌های فرودگاه کابل خواسته شده که تا زمانی که این افراد حکم ریاست جمهوری را نداشته باشند، برای شان اجازه سفر ندهند.

یک منبع در وزارت مالیه ممنوع‌الخروج شدن این شمار از کارمندان این وزارت را تایید کرد. درباره علت ممنوع‌الخروج شدن آنان اما تا کنون جزئیاتی ارایه نشده‌است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا