افغانستان

وزارت صحت عامه آزمایش کرونا را برای کسانی که به خارج سفر می‌کنند، رایگان کرد

احمد جواد عثمانی، سرپرست وزارت صحت عامه‌ی کشور گفته است که پس از این آزمایش تشخیص کرونای افرادی که به خارج از کشور سفر می‌کنند، به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

آقای عثمانی این موضوع را (سه‌شنبه، ۳۱ سرطان) در صفحه‌ی رسمی توییتر خود مطرح کرده است. هرچند او در مورد گذشته چیزی نگفته، اما به نظر می‌رسد پیش از این آزمایش کرونای مسافران در لابراتوارهای وزارت صحت رایگان نبوده است.

سرپرست وزارت صحت عامه درحالی از رایگان شدن آزمایش کرونای مسافران خبر داد که پیشتر رییس‌جمهور اشرف غنی در نشست کابینه از وزارت صحت خواسته بود که زمینه‌ی تشخیص کرونا را برای مسافرانی که قصد سفر به بیرون از کشور دارند، به‌صورت رایگان فراهم کند.

آقای غنی این خواست را به دنبال توقف پروازهای شرکت هوایی «ترکش ایرلاین» مطرح کرده بود. پیشتر گزارش شده بود که شرکت هوایی «ترکش ایرلاین» پروازهایش به افغانستان را به دلیل ابتلای شماری از مسافران به کرونا، متوقف کرده است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا