معلومات

بیوگرافی کیم کارداشیان + عکس کیم کارداشیان

کیم کارداشیان بازیگر هالیوودی

کیم کارداشیان هنرمند و بازیگر و مدل آمریکایی است او متولد ۲۱ اکتوبر ۱۹۸۰ در آمریکا می باشد کیم کارداشیان به واسطه فیزیک بدنی متفاوتش در کانون توجه مردم و رسانه ها قرار دارد. کیم کارداشیان همسر کانیه وست است. آنها صاحب ۴ فرزند دختر و پسر هستند.

 

چکیده ای از بیوگرافی کیم کارداشیان:

زادروز      ۲۱ اکتوبر ۱۹۸۰ (۲۹ میزان ۱۳۵۹)
محل تولد لس آنجلس، آمریکا
 محل زندگی     آمریکا
 ملیت     آمریکایی
تبار     مصیحی، آمریکایی
پیشه     مدل، کارآفرین، بازیگر
قد     ۱۵۹ سانتی‌متر
همسر     دیمون توماس (۲۰۰۴–۲۰۰۰)

کریس هامفریز (۲۰۱۳–۲۰۱۱)

کانیه وست (تاکنون-۲۰۱۴)

فرزندان ۴ فرزند
والدین رابرت کارداشیان

کریس جنر

 

بیوگرافی کامل کیم کارداشیان:

کیمبرلی «کیم» کارداشیان وست (به انگلیسی: Kimberly Noel Kardashian West) زادهٔ ۲۱ اکتوبر ۱۹۸۰ در آمریکا، شخصیت تلویزیون واقع‌نما، بازیگر، مدل و بازرگان اهل آمریکا می‌باشد.

وی که متولد و بزرگ شدهٔ لس آنجلس، کالیفرنیا است، نخست به واسطه دوستی با پاریس هیلتون، و در سال ۲۰۰۷ پس از افشا شدن فیلم رابطه جنسی با دوست پسر سابقش ری جی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. بعدها در آن سال، وی و خانواده‌اش در مجموعهٔ واقع نمای پابه‌پای خانواده کارداشیان ظاهر شدند. موفقیت این مجموعه منجر به دنباله‌هایی از جمله کورتنی و کیم نیویورک را تسخیر می‌کنند و کورتنی و کیم میامی را تسخیر می‌کنند شد. در سال ۲۰۱۰ کیم با ۶ میلیون دالر درآمد، پر درآمدترین ستارهٔ سریال‌های واقع نما شد.

دوران اولیه زندگی کیم کارداشیان
کارداشیان زادهٔ لس آنجلس کالیفرنیا، دختر رابرت کارداشیان، وکیل مدافع و کریس جنر است.

پدر کیم از سومین نسل ارمنی‌های آمریکایی و مادرش از تبار هلندی و اسکاتلندی است. پدرش بیشتر شهرتش را بخاطر وکیل مدافع شدن اونتال جیمز در طی یک ماجرای قتل بدست آورد، او در ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۳ در گذشت.

مادر او در تاریخ ۱۹۸۹ از رابرت طلاق گرفت و در سال ۱۹۹۱ با بروس جنر ازدواج کرد.

کارداشیان دو خواهر به نام‌های کورتنی کارداشیان و کلویی کارداشیان و یک برادر به نام رابرت کارداشیان دارد، همچنین او صاحب سه برادر ناتنی به نام‌های برت و برندون جنر و برودی جنر (که مجری تلویزیون نیز می‌باشد) می‌باشد، کیم کارداشیان سه خواهر نانتی به اسم‌های کیسی، کندال و کایلی جنر نیز دارد. همچنین اونتال جیمز پدرخوانده او می‌باشد. او در دبیرستان مریمونت تحصیل می‌کرده‌است.

انتشار فیلم خصوصی کیم کارداشیان
در سال ۲۰۰۷ یک ویدئوی خصوصی خانگی که کیم کارداشیان با دوست پسر آن زمانش، ری جی، خواننده آر اند بی، ساخته بود فاش شد. کارداشیان اقدامات قانونی علیه ویواید اینترتیمنت برای حق مالکیت نوار را دنبال کرد.

کارداشیان در ازای ۵ میلیون دلار آمریکا از پیگیری شکایت خود دست کشید و با ویواید اینترتیمنت تسویه حساب کرد.

دوران حرفه‌ای کیم کارداشیان 
نخستین ایفای نقش او به عنوان بازیگر مربوط به مجموعه‌های تلویزیونی دگر سوی شکست در اکتوبر ۲۰۰۷ (میزان ماه ۱۳۸۶) بود. در ادامه او در مجموعه تلویزیونی همراه با کارداشیان‌ها در شبکه ای به همراه دو خواهر، مادر، برادر، و خواهر و پدر ناتنی اش درخشید. این مجموعهٔ تلویزیونی تا اکتبر ۲۰۱۱ (میزان ماه ۱۳۹۰) دارای ۶۹ قسمت در ۶ فصل بوده و فصل هفتم آن برای مه ۲۰۱۲ (ثور ۱۳۹۱) برنامه‌ریزی شده‌است.

کیم کارداشیان در سال ۲۰۰۸ (۱۳۸۷) در فیلم فیلم فاجعه درخشید. او همچنین در فصل چهارم سریال چگونگی آشنایی من با مادرتان و با همراه خواهرانش، کولی و کورتنی در فصل سوم سریال ۹۰۲۱۰ هم بازی کرده‌است. کارداشیان مجری مهمان رقابت‌های رسلمانیا ۲۴ بود و به عنوان داور میهمان در دور سیزدهم نمایش تلویزیونی مدل برتر بعدی آمریکا حضور داشته‌است. او در ۱۶ دسامبر ۲۰۰۹ (۲۵ قوس ۱۳۸۸) به همراه ونسا مینیلو به عنوان بازیگر مهمان در مجموعه تلویزیونی تحقیقات صحنه جرم:نیویورک حضور یافت.

کیم کارداشیان در سال ۲۰۰۹ (۱۳۸۸) در فیلم سبک و طنز عمیق در دره حضور یافت.

کارداشیان یکی از ۱۳ شرکت کنندهٔ فصل هفتم نمایش تلویزیونی رقص با ستارگان بود. که با مارک بالاس هم رقص بود. در نهایت در مکان یازدهم قرار گرفت.

تصاویر کیم کارداشیان

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا