خبر برتر

«کووید پارتی» جان مرد ۳۰ ساله‌ای را که فکر می‌کرد کرونا شوخی است گرفت.

مقام‌های پزشکی ایالت تگزاس آمریکا می‌گویند برگزاری «کووید پارتی» در آمریکا باعث جان باختن یک مرد ۳۰ ساله در این ایالت شده است.

کووید پارتی به مهمانی گفته می‌شود که افراد برای اینکه ثابت کنند ویروس کرونا وجود ندارد و تنها یک شایعه است در آن شرکت می‌کنند. افراد در این مهمانی‌ها شرکت می‌کنند تا بگویند نیازی به قرنطینه نیست و هیچ خطری جان آنها را تهدید نمی‌کند.

یورو نیوز گزارش کرده است که دکتر جین اپل‌بای رئیس یک بیمارستان در سن آنتونیو می‌گوید فرد جان باخته، درست پیش از فوت، در چشمان پرستاران نگاه کرده و گفته است: «من فکر می‌کردم کرونا یک شوخی و فریب است، اما اشتباه می‌کردم.»

این پزشک متخصص ادامه می‌دهد: «ما سعی می‌کنیم نمونه‌هایی از دنیای واقعی را برای افراد جامعه به اشتراک بگذاریم تا به آنها بگوییم خطر ویروس کرونا بسیار جدی است و به راحتی می‌تواند گسترش یابد.»

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا