افغانستان

۳۱ جنگ‌جوی طالب به شمول شهروندان پاکستانی در ننگرهار کشته شدند

دفتر مطبوعاتی والی ننگرهار با نشر خبرنامه‌ای گفته است که بیش از ۳۰ جنگ‌جوی گروه طالبان به شمول ۱۳ عضو پاکستانی این گروه، در ضد حمله نیروهای امنیتی کشته شده‌اند.
در خبرنامه‌ای که از سوی دفتر والی ننگرهار به نشر رسیده، آمده است که گروه طالبان عصر دیروز بر یک پاسگاه نیروهای امنیتی در روستای «قیلغو» ولسوالی خوگیانی حمله کرده‌اند که در نتیجه، این حمله توسط نیروهای امنیتی دفع شده و تلفات سنگین بر این گروه وارد گردیده است.

بر اساس معلومات این خبرنامه در نتیجه این ضد حمله، ۳۱ تن از جنگ‌جویان گروه طالبان به شمول ۱۳ شهروند پاکستانی کشته و ۱۵ تن دیگر زخمی شده‌اند. در ادامه این خبرنامه آمده است که یک جنگ‌جوی دیگر گروه طالبان در این ضد حمه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است. دفتر مطبوعاتی والی تصریح کرده است که در این حمله ۱۰ موتر و یک مقدار زیاد از مهمات این گروه توسط نیروهای امنیتی از بین برده شده است. در خبرنامه تأکید شده است که در جریان حمله گروه طالبان، به نیروهای امنیتی و غیرنظامیان تلفات وارد نشده است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا