افغانستان

ارگ اعضای باقی‌مانده کابینه را معرفی کرد.

ریاست جمهوری فهرست باقی‌مانده اعضای کابینه را اعلام کرد.

صدیق صدیقی، سخنگوی ریاست جمهوری، روز «دوشنبه، ۱۰ سنبله» در یک نشست خبری اعلام کرد که رییس جمهور غنی با صدور فرمان‌های جداگانه اعضای باقی‌مانده کابینه را تعیین کرده است.

به گفته صدیقی، بشیر احمد ته‌ینج به عنوان نامزدوزیر وزارت کار و امور اجتماعی، نثاراحمد غوریانی به عنوان نامزدوزیر وزارت صنعت و تجارت، قدرت‌الله ذکی به عنوان نامزدوزیر وزارت ترانسپورت، معصومه خاوری به عنوان نامزدوزیر وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی، انوارالحق احدی به عنوان نامزدوزیر وزارت زارعت، محب‌الله صمیم به عنوان نامزدوزیر وزارت سرحدات و قبایل، فضل احمد معنوی به عنوان نامزدوزیر وزارت عدلیه، نورالرحمان اخلاقی به عنوان نامزدوزیر وزارت مهاجرین و عودت‌کننده‌گان، عباس بصیر به عنوان نامزدوزیر وزارت تحصیلات عالی و سید سعادت منصور نادری به عنوان وزیر دولت در امور صلح گماشته شده‌اند.

سخنگوی ریاست جمهوری گفت که این افراد به زودی به مجلس نماینده‌گان برای گرفتن رای اعتماد معرفی می‌شوند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا