افغانستان

صالح: دلیل اقدام شجاعانه رئیس جمهور مبنی بر تخصیص ۳۰۰ میلیون افغانی برای جرگه صلح فردا تشریح میشود.

امرالله صالح معاون اول رئیس جمهور غنی در انتقاد به تخصیص بودجه ۳۰۰ میلیون افغانی برای برگزاری جرگه مشوری صلح در صفحه خود نوشته است: «انتقاد شده است که چرا دولت سه صد ملیون افغانی را برای مشورت با ملت و تدویر لویه جرگه مشورتی صلح تخصیص داده است. دلایل این اقدام بزرگ و شجاعانه فردا در نطق رییس جمهور با وضاحت تشریح خواهد گردید.».
همچنان آقای صالح در نوشته خود اشاره کرده است که: «من منتظر بودم انتقاد بر ارقام نجومی دیگر صورت گیرد. دولت سالانه چهارهزار و دو صد ملیون افغانی را مصرف حفاظت و تامین امنیت رجال برجسته می نماید. شماری از این رجال و شخصیت ها بیشتر از نصف وقت خود را متاسفانه در تضعیف نظام به مصرف میرسانند تا به امیال و آرزو های شخصی خود برسند و حرص اژدها گونه ای خود را بیشتر تغذیه نمایند. امید است این مصرف نجومی را به بحث بگیریم. بیایید بدانیم که بخاطر حفاظت از کدام شخص چه مقدار پول مصرف میشود. این بهتر است. مشورت به ملت و حرمت گذاری به نظر ملت با ارزشتر از هر قیمت است.»

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا