افغانستان

مقامات دولتی در دایکندی: افراد طالبان ۳ کودک را پس از اختطاف کشتند.

مقام‌های محلی در ولایت دایکندی می‌گویند که گروه طالبان سه کودک ۱۰، ۱۳ و ۱۵ ساله را  در ولسوالی کجران این ولایت پس از اختطاف به قتل رسانده‌اند.

نقیب‌الله، مالستانی آمر امنیت فرماندهی پولیس دایکندی، ضمن تایید این خبر می‌گوید که تاکنون نوعیت قتل این کودکان مشخص نشده و تحقیقات در زمینه جریان دارد.

غیرت‌علی جواهری عضو شورای ولایتی دایکندی نیز می‌گوید که گروه طالبان هفته‌ی پیش سه تن از اهالی روستای «سیلمنجی» ولسوالی کجران این ولایت را اختطاف و پس از آن به قتل رساندند.

آقای جواهری افزود که اهالی روستای «سیلمنجی» پس از جست‌وجوی زیاد، صبح روز دوشنبه، دهم سنبله، جسد آن‌ها را از کوهی در حوالی این روستا پیدا کرده‌اند.

به نقل از این عضو شورای ولایتی، روستای «سیلمنجی» ولسوالی کجران، تحت کنترل گروه طالبان است و آن‌ها چندین بار اماکن عامه از جمله ساختمان یک مرکز صحی را نیز تخریب کرده‌اند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا