افغانستان

هنگام برگزاری مراسم سال‌روز استقلال، ۱۴ فیر مرمی راکت بر بخش‌هایی از کابل اصابت کرد.

وزارت داخله‌ی کشور می‌گوید که در نتیجه‌ی اصابت ۱۴ فیر مرمی راکت بر بخش‌های مختلف شهر کابل، تا کنون ده نفر از جمله چهار کودک و یک زن زخمی شده‌اند.

طارق آرین، سخن‌گوی وزارت داخله گفته است که حوالی ساعت ۹:۳۰ دقیقه‌ی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه، ۲۸ اسد)، ۱۴ فیر مرمی راکت از دو عراده موتر تیزرفتار در استقامت حوزه‌های اول، دوم، نهم، دهم و شانزدهم امنیتی شلیک شده است.

آقای آرین همچنان گفته است که بیشتر این راکت‌ها بر خانه‌های مسکونی اصابت کرده است که در نتیجه ده نفر زخمی شده‌اند. به گفته‌ی او، دو نفر مشکوک در پیوند به شلیک این مرمی‌های راکت از مربوطات حوزه‌ی هفدهم امنیتی شهر کابل بازداشت شده‌اند.

آرین تأکید کرده است که موضوع تحت بررسی نهادهای امنیتی و کشفی قرار دارد.

فرد یا گروهی تا کنون مسئولیت شلیک مرمی‌های راکت را بر عهده نگرفته است.

مرمی‌های راکت بر بخش‌های از شهر کابل درحالی اصابت کرده است که امروز مراسم گرامی‌داشت از یک‌صدویکمین سال‌روز استقلال کشور در مقر وزارت دفاع در حال برگزاری بود.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا