شاهد

کایلی جنر، مجله فوربس کایلی جنر را از فهرست میلیاردرها حذف کرد.

مجله فوربس، کایلی جنر، کارآفرین، ستاره شوهای واقع نما ( Reality Show) و جوان ترین عضو خانواده کارداشیان را از فهرست میلیاردرهای امسال خود حذف کرده است.

فوربس خانواده کایلی را متهم کرده است که ارزش تجارت لوازم آرایشی او را بیش از حد نشان داده‌اند تا جوان ترین عضو این خانواده را ثروتمندتر از آن که باشد، جلوه دهند.

اما کایلی جنر در توییتی این موضوع را به عنوان “اظهارات نادرست و فرضیه‌های ثابت نشده” رد کرده است.

او همچنین گفته : “من هرگز خواستار عنوانی نبوده و یا سعی نکردم دروغ بگویم. من می‌توانم در حال حاضر فهرستی از صد چیز مهم تر از این که چقدر پول دارم را بگویم.”

به این ترتیب عنوانی که فوربس به خانم جنر در سال ۲۰۱۹ داد و او را “میلیاردر خودساخته” نامید، دیگر وجود ندارد.

اعطای عنوان “میلیادر خودساخته” به کایلی باعث جار و جنجال‌هایی در همان زمان شد.

منتقدان این عنوان را به تمسخر گرفته و به تربیت او به عنوان ستاره تلویزیونی شوی واقعیت نمای خانواده کارداشیان اشاره کردند.

فوربس که به دلیل رتبه بندی میلیاردرهایش معروف است، وضعیت خانم جنر را براساس موفقیت شرکت آرایشی و بهداشتی او ارزیابی کرد. او این شرکت را که شامل تولید محصولات آرایشی و پوستی کایلی است، در سال ۲۰۱۵ ایجاد کرد.

فوربس گفته که حسابدار خانواده کارداشیان اظهارنامه مالیاتی را در اختیار آن‌ها قرار داده که نشان می‌دهد این شرکت در سال ۲۰۱۶، بیش از ۳۰۰ میلیون دالر فروش داشته و در سال بعد هم ادعا شده که میزان فروش ۳۳۰ میلیون دالر بوده است.

حال آن که به گفته فوربس براساس اطلاعاتی که توسط کوتی منتشر شده، کمپانی کایلی جنر به طور قابل توجهی کوچکتر و کم سودتر از آن است که به نظر می رسد و به رغم تلاش های خانواده، سودی که کایلی از تجارت خود بدست آورده، نمی توانسته او را وارد فهرست میلیاردرها بکند.

براساس آن چه که کمپانی کوتی در مورد وضعیت تجاری‌اش به سرمایه‌گذاران ارائه داده، این شرکت در سال ۲۰۱۸ تنها ۱۲۵ میلیون دالر فروش داشته است.

فوربس گفته: “اگر محصولات آرایشی کایلی در سال ۲۰۱۸، ۱۲۵ میلیون دالر فروش داشته، چگونه توانسته در سال ۲۰۱۶، ۳۰۷ میلیون دالر ( براساس اظهارنامه مالیاتی شرکت) و یا ۳۳۰ میلیون دالر در سال ۲۰۱۷ فروش داشته باشد؟”

با وجود آن که فوربس کایلی جنر را از فهرست میلیاردرها حذف کرده، این مسئله تاثیر زیادی بر او ندارد.

فوربس گفته که از فروش تجارتش ۳۴۰ میلیون دالر به دست آورده و در حال حاضر ارزش دارایی های او “کمی کمتر از ۹۰۰ میلیون دالر است”.

نویسندگان فوربس پیش از این هم میلیاردرهای دیگری را متهم کرده بودند که دارایی هایشان را بیشتر از آن چه که هست، نشان می‌دهند، از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور و ویلبر راس، وزیر بازرگانی آمریکا.

 

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا