افغانستان

آمر امنیت فرماندهی پولیس پکتیکا در انفجار ماین کنارجاده‌ای کشته شد.

وزارت امور داخله‌ی کشور می‌گوید که محمدآصف توخی، آمر امنیت فرماندهی پولیس ولایت پکتیکا در نتیجه‌ی انفجار ماین کنارجاده‌ای کشته شده است.

طارق آرین، سخن‌گوی وزارت داخله گفته است که این رویداد حوالی ساعت ۹:۵۰ صبح امروز «شنبه، ۲۹ سنبله» زمانی رخ داده است که آقای توخی از شهر شرن، مرکز پکتیکا جهت دفع تحرکات جنگ‌جویان گروه طالبان به ولسوالی یحیاخیل می‌رفتند.

شاه‌محمود آرین، سخن‌گوی فرماندهی پولیس پکتیکا گفته است که در این رویداد علاوه بر آمر امنیت فرماندهی پولیس این ولایت، تعدادی از نیروهای ویژه‌ی پولیس نیز کشته و زخمی شده‌اند. او اما رقمی از کشته و زخمیان ارایه نکرده است.

آقای آرین افزوده است که کاروان موترهای حامل آنان زمانی با ماین کنارجاده‌ای برخورده است که برای دفع حمله‌ی گروه طالبان بر پاسگاه‌های نیروهای امنیتی در روستای «اته خونه»، منطقه‌ی مرزی میان ولسوالی یحیاخیل و اومنه می‌رفتند.

وزارت داخله‌ی کشور، مسئولیت این انفجار را به گروه طالبان نسبت داده است. این گروه اما هنوز در این مورد چیزی نگفته است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا