افغانستان

برخورد مرمی هاوان بر یک خانه‌ مسکونی در ننگرهار جان ۶ عضو خانواده را گرفت.

مقام‌های محلی در ولایت ننگرهار می‌گویند که در نتیجه‌ی اصابت یک فیر مرمی هاوان بر یک خانه‌ی مسکونی در ولسوالی شیرزاد این ولایت، شش نفر به‌شمول یک زن و پنج کودک جان باخته‌اند.

ضیاالحق امرخیل، والی ننگرهار گفته است که این رویداد حوالی ساعت ۱۱:۰۰ قبل از ظهر روز «یک‌شنبه، ۱۶ سنبله» در منطقه‌ی «کدی‌خیل» رخ داده است.

به گفته‌ی آقای امرخیل، در این رویداد چهار نفر دیگر به‌شمول دو زن و یک کودک زخمی شده‌اند. زخمیان برای درمان به شفاخانه حوزوی شهر جلال‌آباد منتقل شده‌اند.

امرخیل گفته است که یک هیأت تعیین شده تا این رویداد را به‌گونه‌ی همه‌جانبه بررسی کند.

والی ننگرهار گفته است که براساس معلومات ابتدایی، امروز هیچ انداختی از سوی نیروهای امنیتی و دفاعی در مربوطات ولسوالی شیرزاد صورت نگرفته است.

امرخیل تأکید کرده که مرمی هاوان بر یک خانه‌ی مسکونی در نزدیکی نیروهای امنیتی اصابت کرده است. او به مردم اطمینان داده است که این رویداد به‌گونه‌ی همه‌جانبه بررسی خواهد شد.

فرد یا گروهی تا کنون مسئولیت این رویداد را بر عهده نگرفته است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا