افغانستان

رژیم کاری ادارات دولتی در شش ماه دوم سال تغییر کرد.

وزارت کار و امور اجتماعی کشور از تغییر رژیم آغاز و ختم کاری ادارات دولتی در شش ماه آینده‌ی سال جاری خورشیدی خبر داده است.

در مکتوبی که امروز «یک‌شنبه، ۳۰ سنبله» از سوی این وزارت به وزارت اطلاعات و فرهنگ کشور فرستاده شده، آمده است که این رژیم کاری سر از اول میزان الی اخیر ماه حوت سال جاری در ادارات دولتی تطبیق می‌شود.

بر اساس رژیم کاری جدید، کار در ادارات دولتی از روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۸:۳۰ دقیقه‌ی صبح شروع و تا ساعت ۳:۳۰ دقیقه‌ی پس از چاشت ادامه دارد. تنها یک ساعت (از ساعت ۱۲ الی یک بعد از چاشت) برای صرف غذا و ادای نماز وقفه در نظر گرفته شده است.

همین طور در این مکتوب آمده است که رژیم کاری در روزهای پنجشنبه، از ساعت ۸:۳۰ دقیقه‌ی صبح تا ۱:۳۰ دقیقه‌ی پس از چاشت بدون داشتن کدام وقفه‌ای می‌باشد.

در مکتوب تصریح شده است: «مؤسسات تولیدی، خدماتی، بخش‌های دایما فعال، مؤسسات نشراتی، صحی، معارف، تحصیلات عالی و ادارات غیردولتی با در نظرداشت خصوصیات کار، شرایط اقلیمی، لوایح و مقررات مربوط، رژیم آغاز و ختم کار کارکنان‌شان را در شش ماه دوم سال در هفته ۳۵ ساعت تنظیم نمایند.»

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا