افغانستان

پولیس سمنگان: در دفع حمله طالبان ۱۴ طالب و ۲ پولیس کشته شدند.

فرماندهی پولیس ولایت سمنگان اعلام کرده است که در نتیجه‌ی حملات جنگ‌جویان گروه طالبان بر پاسگاه‌های پولیس ملی در این ولایت، دو سرباز این نیروها کشته شده‌اند.
عبدالمنیر رحیمی، سخن‌گوی فرماندهی پولیس این ولایت به خبرگزاری شاهد گفت که طالبان این حملات‌شان را ناوقت شب گذشته «شنبه، ۵ میزان» در ولسوالی‌های دره‌صوف پایین و فیروز نخچیر این ولایت راه‌اندازی کرده بودند.
آقای رحیمی افزود که این حملات طالبان پس از چند ساعت درگیری، با راه‌اندازی عملیات قوایی هوایی کشور و ضدحمله‌ی نیروهای پولیس، از این دو ولسوالی دفع و عقب زده شده است.
وی تأکید کرد که در نتیجه‌ی این ضدحمله ۱۴ جنگ‌جوی طالبان به‌شمول پنج فرمانده کلیدی این گروه کشته شده‌اند. سخن‌گوی فرماندهی پولیس سمنگان از این افراد به نام‌های «ملا نافذ»، «طلحه»، «ماعون»، «کور امید» و «ملا عبدالرحمان» یاد کرد. همچنان براساس گفته‌های او، در جریان درگیری‌ها ۱۲ جنگ‌جوی دیگر طالبان زخمی شده‌اند. طالبان هنوز در این مورد چیزی نگفته‌اند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا