افغانستان

ابلاغیه‌ی طالبان در کابل: برای مقابله با دزدان و مجرمان وارد عمل می‌شویم.

به دنبال افزایش ناامنی، قتل، ترور و سرقت‌های مسلحانه در شهر کابل، گروه طالبان با نشر «ابلاغیه»ای گفته است که پس از این برای مقابله با دزدی در این شهر اقدام می‌کند.

در ابلاغیه‌ی گروه طالبان که در تاریخ ۱۷ میزان منتشر شده، آمده است که پس از این افراد این گروه برای گزمه و عملیات در ساحات بسیار ناامن شهر کابل اعزام می‌شوند.

روزنامه اطلاعات روز نوشته است که ذبیح‌الله مجاهد، از سخن‌گویان گروه طالبان در صحبت با این روزنامه، صحت این ابلاغیه را تأیید کرده است.

«بلی این مکتوب از طرف مسئول شهری شهر کابل بخاطر اطمینان مردم در شهر کابل  پخش شده است.»

در این ابلاغیه ادعا شده است که مسئولان نهادهای دولتی بستر فعالیت برای دزدان و مجرمان را فراهم کرده‌اند.

به نقل از ابلاغیه‌ی گروه طالبان، دزدان و مجرمان در شهر کابل بیشتر از گذشته قوی‌تر شده و باعث آزار و اذیت مردم و چپاول از نزد آنان شده‌اند.

طالبان در این ابلاغیه خطاب به شهروندان کابل گفته است که که تمام دزدان، هراس‌افگنان، سارقان و اختطاف‌چیان را یا از بین برده و یا هم بازداشت خواهند کرد.

این گروه همچنان ادعا کرده است که از مدت‌ها به این طرف گشت‌زنی اعضای این گروه در برخی از ساحات کابل آغاز شده و در این ساحات سطح دزدی و اختطاف کاهش یافته است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا