افغانستان

دو انفجار در میدان‌وردک، جان پنج غیرنظامی را گرفت.

مسئولان محلی در ولایت میدان‌وردک تأیید می‌کنند که در نتیجه‌ی انفجار دو حلقه ماین کنارجاده‌ای در میدان‌شهر، مرکز و ولسوالی چک این ولایت پنج غیرنظامی کشته شده‌اند.

دفتر والی میدان‌وردک اعلام کرده است که رویداد نخست شام روز گذشته «یک‌شنبه، ۴ عقرب» در مسیر شاه‌راه نمبر دوی میدان‌شهر – ولسوالی جلریز در ساحه‌ی «کوته‌عشرو»ی مرکز این ولایت رخ داده است.  این رویداد ناشی از برخورد یک موتر مسافربری نوع «سراچه» با یک حلقه ماین کنارجاده‌ای بوده است. به گفته‌ی او، این موتر چهار سرنشین داشته و تمامی سرنشینان آن کشته شده‌اند.

صبح امروز در انفجار یک حلقه ماین کنارجاده‌ای دیگر در ولسوالی چک این ولایت، یک غیرنظامی کشته شده‌اند. او توضیح داد که این رویداد ناشی از برخورد یک موتر باربری «مازدا» با ماین بوده است. این ماین‌ها توسط جنگ‌جویان گروه طالبان جاسازی شده بود.

گروه طالبان تاکنون در این مورد چیزی نگفته است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا