افغانستان

صالح: کار منظم با مردم غرب کابل بخاطر جلوگیری از تکرار قتل عام و فاجعه در جریان است.

امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری که مسئولیت نظارت مستقیم بر امنیت کابل را بر عهده گرفته است صبح امروز چهارشنبه ۷ عقرب از گزارش یازده هم امنیتی خود نوشته است.

آقای صالح در مورد جلسه یازدهم خود نوشت است که برای دفع حملات تک تیر اندازان طالب یعنی اسلحه بزبزک وسیله دفع این اسلحه را پس از آزمایش امروز به تمام پوسته های کابل معرفی می نماییم. دفتر شورای امنیت ملی افغانستان این وسیله را که آسان قابل دسترس است به تمام پوسته های آسیب پذیر در سراسرافغانستان در اختیار تمام قوای مسلح افغانستان قرار میدهد.

آقای صالح نوشته است که از تمام شهرک های ساخته شده در کابل خواسته شد که اسناد و قباله های خویش را به ریاست مبارزه علیه جرایم جنایی وزارت داخله بسپارند تا با واقعیت ساحه مقایسه گردد. بعضی از شهرک ها زمینی را که در اختیار دارند صد برابر مساحتی است که در قباله شان ذکر گردیده است. شماری از مجرمان متاسفانه همان هایی اند که بخاطر کرونا مورد عفو مشروط قرار گرفته بودند.
همچنین آقای صالح گفته است که کار منظم با مردم غرب کابل بخاطر جلوگیری از تکرار قتل عام و فاجعه در جریان است.
هفتم : سر از هفته آینده تشهیر منفی تمامی زورمندانی که مانع تطبیق برنامه ها میگردند آغاز میگردد.
هشتم : احضار ( در صورت عدم اطاعت دستگیری ) آنهایی که مظنون به تماس با تروریستان استند از دیشب آغاز گردید. در بعضی موارد مقاومت مسلحانه نیز صورت گرفت. ترحم بر جنایت پیشه و تروریست و رفیق تروریست جفا وخیانت به ملیون ها انسان این سرزمین است. مدارا با تروریست نداریم و نخواهیم داشت. منتظر نصب عکس های این خونخوارانی که با وجدان تاریک مردم ما را بار ها و بار ها به خاک وخون کشانیده اند باشید.
نهم : هماهنگی زیر یک سقف و تبادل اطلاعات بصورت دوامدار آغاز گردید. تمام دیوار های غیر ضروری و بیروکراتیک را بخاطر تسریع گردش اطلاعات میان ادارات ذیربط دولتی از میان بردیم و می بریم. سرعت مهم است. مردم منتظر اقدامات استنند.
دهم : جرم کاهش یافته است ولی هنوز به نتیجه مطلوب و رویایی خود نرسیدم. کار و فعالیت تمام نواحی شاروالی – حوزه های پولیس – حوزه های امنیت ملی و فعالیت های ولایت کابل با حوصله مندی و قدم به قدم ارزیابی گردید. از مردم شریف کابل میخواهیم سیل بین نباشند. برگشت نظم و اعاده امنیت مطمین نیاز همه ای ماست. تنها دولت قوی میتواند از عزت هرفرد حراست نماید. زهر چشم دولت موثرتر از زهر گلوله است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا