افغانستان

امرالله صالح: هسته طراح حمله بالای پوهنتون کابل را دستگیر کردیم.

امرالله صالح معاون نخست ریاست جمهوری در مورد جلسه بیست و پنجم، شش و نیم صبح روز شنبه ۲۴ عقرب خود از حضور رئیس جمهور در این جلسه خبر می‌دهد.

آقای صلح میگوید رئیس جمهور از جلسات منظم و اقدامات این تیم قدردانی و تشویق کرده است.
آقای صالح خطاب به مردم چشم به راه افغانستان می‌نویسد که هسته طراح حمله بالای پوهنتون کابل را دستگیر کردیم.
صالح می‌گوید چنانچه گفته بودیم داعش اسم است. اینهایی که این کار را کرده اند چند هویتی هستند حزب التحریر – طالب – داعش و همه. یعنی هر زماینکه نیاز بود از یک عنوان و لقب خاص کار گرفته اند. کسی که طراح است عادل ولد محمد عارف نام دارد که فاکولته شرعیات را تا صنف سوم خوانده است و بعدا توسط ثناوالله – عضو سابقه دار شبکه حقانی جذب گردیده است.

بر اساس نوشته آقای صالح او می‌گوید برایش گفته شد که کاری شود که این حکومت زیر فشار قرار بگیرد. بدنام شود و در ذهن مردم ضعیف و ناکارا جلوه کند.

همچنین آقای صالح نوشته است که در چهل و هشت ساعت گذشته کابل گواه حوادث تروریستی و جنایی بود. حوادث جنایی بسیار تقلیل یافته اند. در ولسوالی قره باغ افسر شجاع امنیت ملی به اسم جگرن محمد اکبر خان و پسرش پرویز را شهید ساختند.

گارد های یکی از وکلای کابل میخواستند در روز روشن تاجری را اختطاف نمایند. موفق به فرار شدند. خانه وکیل شب محاصره شد ولی معلوم شد که طراحان اصلی ماجرا مخفی شده اند. امروز قضیه رسما به سارنوالی سپرده میشود. مصونیت معنایش داشتن جواز برای جنایت نیست.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا