افغانستان

شاه‌راه سالنگ، به روی موترهای «بلندتناژ» مسدود شد.

ریاست حفظ و مراقبت سالنگ‌ها اعلام کرده که شاه‌راه سالنگ به‌دلیل برف‌باری‌ها و وزش باد به‌روی موترهای «بلندتناژ» مسدود شده است.

در خبرنامه‌ای که امروز (شنبه، ۲۴ عقرب) از سوی ریاست حفظ و مراقبت سالنگ‌ها به نشر رسیده، آمده که این شاه‌راه از نیمه‌های شب گذشته در پی ریزش برف، به‌روی موترهای بلندتناژ مسدود شده است.

به نقل از خبرنامه، برف‌باری‌ها در حال حاضر نیز جریان دارد و احتمال ریزش برف در ۲۴ ساعت آینده نیز ۹۰ فیصد می‌باشد. ریاست حفظ و مراقبت از سالنگ‌ها افزوده است که هم‌اکنون ضخامت برف در شمال سالنگ ۳۱ سانتی‌متر و ضخامت برف در جنوب ۳۰ سانتی متر است.

در همین حال این ریاست گفته است که شاه‌راه سالنگ به‌روی موترهای مسافربری باز  است و این موترها باید با زنجیر «چین» در این شاه‌راه تردد کنند.

این ریاست از رانندگان خواسته است که سرعت، وزن و ارتفاع مجاز را در هنگام عبور از مسیر سانگ‌ها در نظر داشته باشند. همچنان به رانندگان توصیه کرده است که مقررات و رهنمایی مؤظفین را رعایت و از سبقت‌جویی و توقف در داخل تونل و «گالری»ها خودداری کنند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا