افغانستان

عبدالله به رحمانی: مردم انتظار دارند وزیرانی که به مجلس در دور بعدی معرفی می‌شوند، نیز رای اعتماد بگیرند.

عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه ملی کشور امروز «یک‌شنبه ۹ قوس» با نشر تصویری از ملاقات خود با میررحمان رحمانی، رئیس مجلس نمایندگان خبر داده است.

آقای عبدالله نوشته است در آغاز از رئیس مجلس نمایندگان به خاطر دادن رأی اعتماد به وزیران کابینه تشکر کرده و تأکید کردم که مردم انتظار دارند که وزیرانی که به مجلس در دور بعدی معرفی می‌شوند، مورد اعتماد مجلس نمایندگان قرار گیرند.

رای‌گیری برای تأیید صلاحیت فضل‌احمد معنوی، حنیف اتمر، عبدالهادی ارغندیوال، محمدمسعود اندرابی، اسدالله خالد، معصومه خاوری، عباس بصیر، محمدقاسم حلیمی، بشیراحمد ته‌ینج و نثاراحمد غوریانی روز شنبه، یکم قوس برگزار شد.

این افراد به ترتیب برای تصدی کرسی‌های وزارت‌های عدلیه، امور خارجه، مالیه، امور داخله، دفاع ملی، مخابرات و تکنولوژی معلوماتی، تحصیلات عالی، ارشاد، حج و اوقاف، کار و امور اجتماعی و صنعت و تجارت نامزد بودند.

 

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا