افغانستان

انجمن روزنامه‌های افغانستان به فعالیت آغاز کرد

انجمن روزنامه‌های افغانستان با عضویت حدود ده رسانه و نهاد رسانه‌ای امروز چهارشنبه رسما در کابل به فعالیت آغاز کرد. هدف از ایجاد این انجمن، تلاش برای حل مشکلات و چالش‌های پیش‌روی روزنامه‌ها و رسانه‌های چاپی و بهترشدن فعالیت رسانه‌های چاپی عنوان شده است.

ذکی دریابی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات روز، مجیب مهرداد مدیرمسئول روزنامه هشت صبح، مدیرمسئول روزنامه توسعه و اقتصاد، رضا هویدا صاحب امتیاز روزنامه افغانستان ما، فاطمه روشنیان مدیرمسئول هفته‌نامه نیمرخ، صدیق‌الله توحیدی رییس اجرایی کمیته مصونیت خبرنگاران، سیداصغر اشراق مدیرمسئول روزنامه راه مدنیت، نظری پریانی مدیرمسئول روزنامه ماندگار، مختار پدرام صاحب امتیاز روزنامه صبح کابل و حیدر مطهر مدیرمسئول روزنامه آرمان ملی در ترکیب هیأت مؤسسان انجمن روزنامه‌های افغانستان حضور دارند.

حیدر مطهر به‌عنوان رییس و مجیب مهرداد به‌عنوان منشی و سخن‌گوی انجمن روزنامه‌های افغانستان انتخاب شده‌اند. مسئولان در این انجمن می‌گویند که هیأت رهبری این انجمن در یک انتخابات شفاف هیأت مؤسسان آن انتخاب شده‌اند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا