افغانستانورزش

راشدخان، در فهرست بازیکنان مطرح یک دهه‌ی اخیر کرکت جهان قرار گرفت

نام راشد خان آرمان نورزی، بازیکن مطرح کرکت از افغانستان در فهرست تیم ۲۰ آوره‌ی دهه‌ی اخیر شورای جهانی کرکت قرار گرفته است.

نام چهره‌های برجسته‌ی بازی‌های تست، پنجاه‌آوره و بیست‌آوره یک دهه‌ی اخیر شورای جهانی کرکت زیر نام «تیم‌های منتخب یک دهه» منتشر شده است.

در انتخاب «تیم‌های منتخب یک دهه» شورای جهانی کرکت، بیش از یک‌ونیم میلیون نفر به‌صورت مستقیم از سراسر جهان سهم گرفته و رأی داده‌اند.

راشدخان آرمان برای اولین بار در ماه اکتوبر ۲۰۱۵ میلادی دیدار رسمی ۲۰ آوره را در برابر تیم زمبابوی انجام داد.

راشد خان آرمان

آقای آرمان در پنج سال گذشته نزدیک به ۳۰۰ دیدار ملی و باشگاهی انجام داده است. او در این دیدارها بیش از ۴۰۰ ویکت به‌دست آورده است.

در تیم ۲۰ آوره‌ی یک دهه‌ی اخیر، روهیت شرما،‌ ویرات کوهلی، مهیندرا سنگه دونی و جسپرت بومرا از هند، اِرِن فینچ و گلین مکسول از استرالیا، کریس گیل و کیران پولارد از ویست اندیز، ای‌بی دی‌ویلر از افریقای جنوبی و لاسیت ملینگا از سریلانکا نیز حضور دارند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا