معلومات

چهار نفر از «نزدیکان وزیر صحت عامه» به اتهام مطالبه رشوت بازداشت شدند

چهار نفر از نزدیکان وزیر صحت عامه به اتهام مطالبه رشوت از کارمندان وزارت صحت عامه از سوی امنیت ملی و دادستانی کل بازداشت شده‌اند.

منابع می‌گویند که یکی از بازداشت‌شده‌گان برادر و دومی داماد و یا پسر کاکای احمدجواد عثمانی، وزیر صحت عامه است. دو بازداشتی دیگر نیز از مشاوران وزیر صحت عامه گفته شده است.

جمشید رسولی، سخنگوی دادستانی کل در ویدیویی اما می‌گوید که چهار تن از مربوطات وزارت صحت عامه به اتهام مطالبه رشوت از سوی دادستانی کنترل و مراقبت در هم‌آهنگی با ریاست امنیت ملی بازداشت شده‌اند.

او گفت که بازداشت‌شده‌گان تحت توقیف هستند و موضوع از سوی دادستانی بررسی و تحقیق می‌شود.

جمشید رسولی گفت که دادستانی اطمینان می‌دهد که این موضوع را با بی‌طرفی و به صورت همه‌جانبه بررسی خواهد کرد و نتایج آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

گفته شده است که این افراد شام گذشته از «مربوطات» وزارت صحت عامه بازداشت شده‌اند و متهم اند که از رییسان وزارت صحت عامه در ولایات مطالبه رشوت می‌کرده‌اند.

جمشید رسولی اما درباره ارتباط این افراد به وزیر صحت عامه چیزی نگفته است.

وزارت صحت عامه تاکنون به صورت رسمی در این مورد واکنش نشان نداده است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا