افغانستانخبر برتر

اشرف غنی: جمهوریت چتر و بستری است که مساوات تمام افغان ها در آن تامین می شود.

رئیس جمهور غنی در دیدار با اعضای شورای علمای اهل تشیع: جمهوریت چتر و بستری است که مساوات تمام افغان ها در آن تامین می شود.

این دیدار امروز «یک‌شنبه ۵ دلو» در ارگ ریاست جمهوری برگزار شده است و بر اساس اعلامیه ارگ رئیس جمهور غنی پس از شنیدن صحبت اعضای این شورا، از موقف واضح، روشن و اصولی شورای علمای اهل تشیع ابراز امتنان کرده است.

اشرف غنی همچنین گفته است که انقطاع در جمهوریت قیمت نهایت بالا خواهد داشت. قوای امنیتی و دفاعی ما جنگ را نباخته اند و مشروعیت کامل بین المللی نظام جمهوری اسلامی افغانستان پابرجاست و ایالات متحدۀ امریکا شریک دولت افغانستان و قوای امنیتی و دفاعی ما می باشد.

رئیس جمهور گفت که تعیین هدف ما برای صلح با دنیا و منطقه، این است که افغانستان مستقل، دارای اقتدار ملی، مردم سالاری و وحدت ملی باشد و طریقه ما برای مراحل دیگر مذاکره، انجام با دقت، با تدبیر و اطمینان آن است.

رئیس جمهور غنی با تاکید گفت که ما به عذر و تسلیمی حاضر نیستیم و صلحی می خواهیم که در آن بقا، رفاه و وحدت ملی باشد.

خبرگزاری‌شاهد

www.shahed.news

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا