افغانستان

دو داکتر ربوده‌شده در پروان، از چنگ آدم‌ربایان نجات داده شدند

منابع امنیتی در ولایت پروان می‌گویند که نیروهای پولیس دو داکتری را که پنج روز پیش توسط افراد مسلح ناشناس در ولسوالی بگرام این ولایت ربوده شده بودند، از چنگ آدم‌ربایان نجات داده‌اند.

محمدصادق هاشمی، مدیر مبارزه با جرایم جنایی پروان می‌گوید که این داکتران عصر روز گذشته «پنج‌شنبه، ۱۱ جدی» از روستای «شوخی»، شهر چاریکار کاپیسا در نتیجه‌ی یک عملیات مشترک نیروهای پولیس این دولایت نجات داده شده‌اند.

آقای هاشمی افزود که در این عملیات هیچ رباینده‌ای بازداشت نشده و تلاش پولیس برای بازداشت آنان جریان دارد.

در همین حال، عبدالشایق شورش کوهستانی، سخن‌گوی فرماندهی پولیس کاپیسا به روزنامه اطلاعات روز گفت که این دو داکتر از چنگ آدم‌ربایان در روستای «پاکستانک» ولسوالی بگرام فرار و سپس خودشان را در شهر چاریکار به نیروهای امنیتی تسلیم کرده‌اند.

آقای کوهستانی افزود که «به‌منظور اقدامات بعدی» این دو داکتر به فرماندهی ولسوالی بگرام پروان منتقل شده‌اند.

در همین حال، طارق آرین، سخن‌گوی وزارت امور داخله در تویتی گفته است که این داکتران هم‌اکنون به خانواده‌های‌شان تسلیم داده شده‌اند. او افزوده است که ربایندگان در بدل رهایی آنان صدهزار دالر امریکایی مطالبه کرده بودند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا