افغانستان

هند ۵۰۰ هزار دوز واکسین کرونا را به افغانستان کمک ‌می‌کند.

وزارت صحت عامه اعلام کرده است که کشور هند، ۵۰۰هزار دوز واکسین کرونا را به افغانستان کمک ‌می‌کند و قرار است با این مقدار حدود ۲۵۰هزار تن واکسین شوند.

داکتر بشیر نورمل معین پلان و پالیسی وزارت صحت عامه، امروز «دوشنبه ۶ دلو» با نماینده‌گان سازمان صحی جهان و یونیسف دیدار کرده و چگونه‌گی تطبیق واکسین کرونا ساخت کشور هند را مورد بحث قرار داده اند.

معین پلان و پالیسی وزارت صحت عامه، از ادارات مربوطه خواست تا تدابیر لازم را در پیوند به چگونه‌گی تطبیق این واکسین روی دست گیرند.

داکتر بشیر نورمل – معین وزارت صحت عامه

داکتر بشیر نورمل، تاکید کرده است که افراد معروض به خطر در اولویت این وزارت قرار دارد و قرار است در مرحله نخست این افراد واکسین شوند.

هم‌چنان معین پلان و پالیسی گفت که اتحادیه جهانی واکسین، کواکس، بانک جهانی و بانک انکشاف آسیایی تعهد نموده اند تا دولت افغانستان را در امر تهیه واکسین کرونا همکاری نماید.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا