افغانستان

هیات با صلاحیت به ریاست عبادالله عباد فردا به بهسود می‌روند.

یک منبع معتبر در ارگ ریاست جمهوری به خبرگزاری شاهد گفت یک هیات با صلاحیت به ریاست دگرجنرال عبادالله عباد «معاون شورای امنیت» و با عضویت ۱۱ تن دیگر فردا «یکشنبه ۱۲ دلو» به ولسوالی حصه اول بهسود می‌روند.

این هیات متشکل از نماینده های ارگان محل، شورای ولایتی،‌ سارنوالی و نماینده مردمی خواهد بود.

مهدی راسخ، عضو مجلس نماینده‌گان روز گذشته گفته بود که نیروهای امنیتی بر بزرگان قومی و متنفذان محل که برای برگزاری نشستی با فرمانده پولیس میدان‌وردک رفته بودند، شلیک کرده‌اند.

با این حال طارق آرین، سخنگوی وزارت امور داخله اما گفته است که فرمانده پولیس ولایت میدان‌وردک از مدتی به این سو به هدف معرفی فرماندهان جدید ولسوالی‌ها و تحکیمات پاسگاه‌های امنیتی به ولسوالی‌های بهسود رفته است‌، اما افراد مسلح غیرمسوول عبدالغنی علی‌پور مانع حضور نیروهای امنیتی شده‌اند.

سخنگوی وزارت امور داخله هم‌چنان گفته است که افراد وابسته به علی‌پور بر پولیس و مردم در جریان «آشوب زیر نام تظاهرات» شلیک کرده‌اند. این وزارت شلیک‌های هوایی نیروهای پولیس را در جریان این تظاهرات تأیید کرده است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا