اقتصادتکنالوژی

جف بزوس، از مدیر عاملی شرکت آمازون کنار می‌رود.

جف بزوس بنیانگذار آمازون تقریبا ۳۰ سال بعد از راه اندازی این شرکت از پست خود به عنوان مدیر عامل این شرکت بزرگ کناره گیری می کند.

او پس از آن به عنوان “رئیس اجرایی” کار خواهد کرد؛ پستی که می گوید “فرصت و انرژی” لازم برای رسیدگی به سایر فعالیت ها را به او خواهد داد.

آقای بزوس، که ثروتمندترین مرد جهان است، جای خود را به اندی جَسی می دهد که در حال حاضر مدیر بخش “کلاد کامپیوتینگ” (رایانش ابری) آمازون است.

شرکت آمازون اعلام کرده است این تغییر در نیمه دوم ۲۰۲۱ روی خواهد داد.

جف بزوس – شرکت آمازون

آقای بزوس سه شنبه در نامه ای به کارکنان گفت: “مدیریت آمازون یک مسئولیت عظیم است و انرژی زیادی می برد. وقتی چنین مسئولیتی داشته باشید، به سختی می توانید به سایر امور رسیدگی کنید.”

در مورد شرکت آمازون بیشتر بخوانید

او گفت به عنوان رئیس اجرایی همچنان درگیر مسائل مهم آمازون خواهد بود اما وقت و انرژی لازم برای رسیدگی به “صندوق دی ۱”، صندوق زمین بزوس، بلو اوریجین، واشنگتن پست و سایر علائق خود را خواهد داشت.

او افزود: “من هرگز اینقدر انرژی نداشته ام، و قصدم بازنشستگی نیست. در مورد تاثیری که فکر می کنم این سازمان ها می توانند داشته باشند عشق و هیجان زیادی دارم.”

جف بیزوس، مالک شرکت آمازون ثروتمندترین شخص تاریخ بشریت شد.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا