معلومات

رئیس جمهوری غنی: هر دو هفته با محمد محقق جلسات یک به یک خواهم داشت.

ارگ ریاست جمهوری اعلام کرده است که امروز «پنجشنبه ۲۱ حوت» مراسم معرفی مشاور ارشد ریاست جمهوری در امور امنیتی و سیاسی، با حضور رییس جمهور غنی برگزار شده است.

بر اساس اعلامیه در این مراسم که در قصر چهارچنار ارگ انجام شد، سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری و شمار دیگری از اراکین دولتی نیز حضور داشتند.

رئیس جمهور غنی در صحبت خود گفته است که استاد محقق قبلاً در عرصه های سیاسی و امنیتی نیز کار کرده است، گفت که استاد محقق از نگاه امنیتی وجب وجب اراضی افغانستان را می شناسد و از حال و احوال مردم آگاهی کامل دارد، بناً از دانش، تجربه و مشورۀ او استفاده همه جانبه صورت خواهد گرفت.

در اعلامیه ذکر شده است که رئیس جمهور غنی تصریح کرده است که در هر دو هفته برعلاوۀ جلسات دیگر، با استاد محمد محقق جلسات یک به یک خواهم داشت و در آن، مسایلی که به تفکر مشترک و تصامیم عاجل نیاز دارند صحبت خواهد شد.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا