افغانستان

تاریخ برگزاری امتحان کانکور ۱۴۰۰ اعلام شد.

اداره ملی امتحانات کشور امروز «یک‌شنبه ۱۵ حمل» پلان احتمالی اخذ امتحانات کانکور سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد،

بر اساس اعلامیه‌ای که روز «یک‌شنبه ۱۵ حمل»، از سوی اداره‌ی ملی امتحانات به نشر رسیده، آمده است که امتحان کانکور ۱۴۰۰ در سه دور برگزار می‌شود که دور اول آن در هشتم ثور آغاز خواهد شد.

در دور اول که به تاریخ ۵،۶،۷ ثور بایومتریک و به تاریخ ۸،۹،۱۰ ثور امتحان داوطبان خواهد بود، ولایت‌های سمنگان، سرپل، غور، نیمروز، بادغیس، فراه، نورستان، پکتیکا، دایکندی، ارزگان، هلمند، کندهار، بامیان، میدان وردک، لوگر، پکتیا، خوست، کاپیسا، پنجشیر، لغمان، کنر، پروان، ننگرهار و بغلان را در بر می‌گیرد.

دور دوم که به تاریخ ۲۸ و ۲۹ ثور بایومتریک و به تاریخ ۳۰ و ۳۱ ثور امتحان است، ولایت‌های فاریاب، کندز، جوزجان، غزنی، بلخ، هرات، تخار و بدخشان را در بر می‌گیرد.

دور سوم ولایت کابل را در بر دارد که تاریخ بایومتریک داوطلبان در شهر کابل ۵،۶،۷،۸،۹،۱۰ و ۱۱ جوزا و ولسوالی‌های کابل ۱۲ و ۱۳ جوزا و تاریخ امتحان، ۱۴ و ۱۵ جوزا در دو تایم پیش از چاشت و پس از چاشت، اعلام شده است.

در این اعلامیه آمده است: «این پلان مطابق زمان معینه و رسیدن به موقع فورم‌های طی مراحل شده ثبت نام داوطلبان، مساعد بودن اوضاع امنیتی عدم مشکلات ترانسپورتی زمینی و هوایی، مساعد بودن اوضاع جوی و همچنان مشکلات تخنیکی، قابل تطبیق است.»

 

تاریخ برگزاری امتحان کانکور ۱۴۰۰ افغانستان

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا