افغانستان

مسافرین هنگام ورود به افغانستان باید تصدیق تست منفی PCR کرونا داشته باشند.

اداره هوانوردی ملکی افغانستان اعلام کرده است که سر از تاریخ ۳۰ حمل سال جاری، داشتن تست منفی PCR تمامی مسافرانی که در پروازهای بین‌المللی از بیرون به داخل کشور می‌آیند، الزامی است.

در اعلامیه‌ی این اداره که امروز «دوشنبه، ۲۳ حمل» منتشر شده، آمده است که این تصمیم براساس فیصله‌ی وزارت صحت عامه به‌خاطر جلوگیری از شیوع موج سوم کرونا گرفته شده است.

اداره هوانوردی ملکی گفته است که طبق بررسی مرکز حالات اضطرار ویروس کرونا و وزارت صحت عامه، احتمال موج سوم نوع جهش‌یافته‌ی ویروس کرونا، شهروندان کشور را تهدید می‌کند.

این اداره تأکید کرده است که این تصمیم را به تمامی میدان‌های هوایی کشور و شرکت‌های هوایی داخلی و خارجی ابلاغ کرده است تا از توقف احتمالی پروزاها جلوگیری شود.

در اعلامیه از مسافرانی که به افغانستان می‌آیند نیز خواسته شده است که تصدیق تست منفی PCR کرونا را هنگام ورود به افغانستان با خود داشته باشند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا