افغانستانخبر برتر

دانشگاه‌ها، مکاتب و مراکز آموزشی در ۱۶ ولایت رخصت شد.

وزارت صحت عامه‌ی کشور اعلام کرده است که افزایش روزافزون مبتلایان به ویروس کرونا نگرانی جدی سکتور صحت و دولت افغانستان را در پی دارد و زنگ خطر جدی را به صدا درآورده است.

در اعلامیه‌ی این وزارت آمده است که هر شبانه‌روز بر تعداد افراد مبتلا و مریضان کووید۱۹ افزوده می‌شود.

وزارت صحت عامه افزوده است که براساس برنامه‌ی مبارزه با موج سوم کرونا و به‌منظور کاهش گسترش ویروس و کنترل وضعیت موجود، تمامی دانشگاه‌ها، مکاتب، کورس‌های آموزشی دولتی و خصوصی در ۱۶ ولایت سر از امروز «شنبه، ۸ جوزا» برای دو هفته رخصت است.

بر اساس اعلامیه‌ی این وزارت، مراکز آموزشی در ولایت‌های کابل، غزنی،‌هلمند،‌قندهار، لوگر، ننگرهار، پکتیا، پروان، میدان‌وردک، پنجشیر، بلخ، لغمان، بدخشان، کاپیسا، قندوز و نیمروز از امروز برای دو هفته اجازه‌ی فعالیت ندارند.

وزارت صحت عامه کشور بر همکاری مردم در زمینه‌ی رعایت اصول جلوگیری از ویروس کرونا از جمله حفظ فاصله‌ی اجتماعی، شستن دست‌ها و پوشیدن ماسک تأکید کرده است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا