تکنالوژیشاهد

جف‌ بزوس میگوید او به فضا خواهد رفت.

جف بزوس به همراه برادر کوچکترش، مارک بزوس، در اولین پرواز خدمه New Shepard، کشتی موشکی ساخته شده توسط شرکت فضایی وی”Blue Origin”به فضا پرواز خواهد کرد.
این پرواز برای ۲۰جولای(۲۹سرطان۱۴۰۰) برنامه ریزی شده است، فقط ۱۵ روز پس از آنکه وی تصمیم به استعفا از سمت مدیر عامل آمازون گرفته است.

بزوس ۵۷ ساله در پست اینستاگرامی صبح «دوشنبه ۱۷جوزا» گفت: “از پنج سالگی آرزوی سفر به فضا را داشتم.” “در ۲۰ جولای(۲۹سرطان۱۴۰۰)، من با برادرم به آن سفر می روم. بزرگترین ماجراجویی، با بهترین دوست من.”

برادر بزوس، مارک، پیش از این صاحب یک آژانس تبلیغاتی بود و اکنون معاون ارشد رئیس جمهور در رابین هود، یک موسسه خیریه در نیویورک است.

بزوس Blue Origin را “مهمترین کاری که من انجام می دهم” خوانده است، اگرچه قبلاً در مورد اینکه آیا شخصاً دوست دارد به فضا سفر کند، اظهار نظری نکرده است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا