افغانستانورزش

فهیم انوری، نماینده افغانستان در رشته ۵۰ متر شنای آزاد از رقابت‌ها حذف شد.

فهیم انوری ۵۰ متر را در ۲۷.۶۷ ثانیه طی کرد و در بین ۶ نفر گروهش پنجم شد اما در بین تمام ۷۳ مسابقه کننده در دور مقدماتی این رشته در جایگاه ۶۹ قرار گرفت و نتوانست به دور بعدی راه یابد.

کائلب درسل شناگر ۲۴ ساله امریکایی، نفر اول این رقابت دور مقدماتی، ۵۰ متر را در ۲۱.۳۲ ثانیه طی کرد. او تاکنون دو مدال طلا در رشته ۱۰۰ متر آزاد و ۴ در ۱۰۰ متر شنا در المپیک توکیو ۲۰۲۰ از آن خود کرده‌است. دو طلا از المپیک ریو، برازیل ۲۰۱۶، نیز دارد.

فهیم انوری، شناگر افغان، ۲۲ ساله است. کسب مدال طلا از مسابقات ملی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ در ۵۰ متر و به دست آوردن مدال طلا در مسابقات ملی سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در ۱۰۰ متر از جمله افتخارات فهیم است.

افغانستان ۵ ورزشکار به المپیک توکیو فرستاد. چهار نفر شان: فرزاد منصوری در رشته تکواندو، کیمیا یوسفی، دوش، مهدی یاوری، تیراندازی و فهیم انوری، شنا، حذف شده‌ا‌ند. شاه محمود نورزهی در رشته دوش ۱۰۰ متر فردا به میدان خواهد رفت.

 

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا