اقتصادتکنالوژیجهان

افزایش قیمت بیت‌کوین، پس از نشر اعلان کاریابی شرکت آمازون

شرکت تجارت الکترونیک آمازون در یک اعلان کاریابی جدید در پی جذب کارشناس رمز ارزها و “بلاک‌چین” برآمده است که این اقدام جهش قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال را در پی داشته است.

آمازون در توضیح شغل اعلان شده نوشته است که «فرد مورد نظر قرار است نحوه پرداخت مشتریان با استفاده از رمز ارزها را بررسی کند.»

قیمت بیت‌کوین روز دوشنبه به بیش از ۳۹ هزار دالر رسید که بیشترین رشد این رمز ارز طی هفته‌های اخیر بوده است.

هر چند گمانه زنی درباره احتمال پذیرش رمز ارزها در خرید مشتریان از آمازون ادامه دارد، اما این شرکت تاکنون تایید نکرده که این نوع ارز را در معاملات خود در آینده قبول خواهد کرد.

فردی که قرار است در آمازون استخدام شود باید دانش عمیقی درباره رمز ارزها داشته باشد و بر اساس سیاست های آمازون استراتژی‌ها را تدوین کند.

با انتشار گسترده این آگهی در سایت‌های مرتبط با رمز ارزها و شبکه‌های اجتماعی، بعضی رسانه‌ها از جمله روزنامه صبح لندن به نقل از منابعی گفته آمازون در آینده نزدیک بیت‌کوین را به عنوان روشی برای پرداخت به رسمیت خواهد شناخت.

به نقل از نماینده آمازون گفته شد: “ما از ابتکاراتی که در فضای رمز ارزها در جریان است الهام گرفته‌ایم و می‌خواهیم ببینیم چنین چیزهایی در آمازون چه شکلی خواهد داشت.”

او همچنین گفت: “ما معتقدیم آینده بر اساس فن‌آوری‌هایی که پرداختهای مدرن، سریع و ارزانی را میسر کند، ساخته خواهد شد و امیدواریم که بتوانیم این آینده را در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان آمازون برسانیم.”

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا