افغانستانخبر برتر

حادثه ترافیکی در نورستان چهار کشته و پنج زخمی بر جای گذاشت.

منابع محلی در ولایت نورستان می‌گویند که در پی یک حادثه ترافیکی در ولسوالی «واما»ی این ولایت، چهار نفر به‌شمول مولوی احمدشاه، فرمانده امنیه‌ی طالبان برای این ولسوالی جان باخته‌اند.

سیف‌الدین لتون، سخن‌گوی والی طالبان برای نورستان می‌گوید که این حادثه چاشت امروز «دوشنبه، ۵ ثور» در منطقه‌ی «وچ خور» ولسوالی «واما» رخ داده است.

لتون همچنین گفت که در این حادثه پنج نفر دیگر زخمی شده‌اند. زخمیان برای درمان به شفاخانه اسعدآباد، مرکز ولایت کنر منتقل شده‌اند. وضعیت صحی این زخمیان قناعت‌بخش گزارش شده است.

سخن‌گوی والی طالبان برای نورستان گفت که موتر رنجر حامل فرمانده امنیه‌ی این گروه برای ولسوالی «واما» به‌دلیل خرابی جاده، منحرف شده است.

این درحالی است که روز پنج‌شنبه هفته‌ی گذشته نیز در منطقه‌ی «پل ارچنو» ولسوالی «واما» یک موتر رنجر نیروهای طالبان داخل رودخانه سقوط کرده بود که در نتیجه پنج سرنشین آن زخمی شده بودند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا