افغانستان

پولیس کابل کودکی را که «دزدان موتر» با خود برده بودند، نجات داد.

دزدان تفنگ‌دار حوالی ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه، هفتم جوزا، یک موتر را در حالی که کودکی در داخل آن بود، از ساحه «ریگریشن» دشت برچی از مربوطات حوزه سیزدهم امنیتی شهر کابل به سرقت بردند.

فردوس فرامرز، سخنگوی پولیس کابل، می‌گوید گشت‌های پولیس که در نزدیکی ساحه رویداد حضور داشتند، با تعقیب این «واسطه دزدی شده»، کودک خردسال را نجات داده‌اند.

به گفته سخنگوی پولیس کابل، در پی شلیک‌های هوایی پولیس «دزدان تفنگ‌دار» دست به فرار زده‌اند و کودکی که بر موتر سوار بود، به پدرش سپرده شده است. او هم‌چنان گفت که پولیس موتر سرقت شده را دوباره به صاحبش تحویل داده است.

سخنگوی پولیس کابل میگوید که «دزدان» زمانی که راننده این موتر برای خرید پیاده شده بود، با استفاده از فرصت موتر را در حالی که دختر خردسال راننده در داخل آن بود، به سرقت برده بودند.

فردوس فرامرز گفت که پولیس در جست‌وجوی «دزدان فراری» است.

محمدحسین جوهری، از شاهدان صحنه‌ی این رویداد، گفته است: «ساعت ۱۱ امروز یک تن مسلح با تفنگچه، موتر ۲۰۰۰ را از ساحه ریگریشن از پیش چشم صدها تن به سرقت برد، در حالی که طفل خردسال صاحب موتر در داخل موتر بود و شخص مورد نظر از پشت سر موتر دوید، اما بی‌نتیجه بود.»

او این مطلب را در فیس‌بوک نوشته و تأکید کرده است که کابل امن نیست.

جرایم جنایی در حالی که قرنطین نسبی در کابل وضع شده است، باعث نگرانی مردم شده است. اما پولیس همواره گفته است که مبارزه با سازمان‌های جرمی در اولویت پولیس قرار دارد.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا