باید بدانیم

کایلی جنر «جوانترین زن میلیاردر جهان» کیست؟

در سال ۲۰۱۹، کایلی جِنِر، دختر ۲۱ ساله آمریکایی که ارزش دارایی‌های او به یک میلیارد دالر رسیده، رکورد جوانترین میلیارد خودساخته جهان را شکست.

قبل از کایلی جنر، مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک در سن ۲۳ سالگی رکورددار جوانترین میلیاردر جهان بود.

کایلی، میلیاردر خودساخته دنیای مد، برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌های اجتماعی، که صفحه اینستاگرامش ۱۸۸ میلیون فالوور دارد، و پس از او آلکساندرا آندرسون تنها با یک سال اختلاف جایگاه دوم را دارد.

اما ارزش دارایی‌های آلکساندرا آندرسون ۱.۴ میلیارد دالر است و این دارایی نیز ارثیه پدری است.

کایلی جنر با نام کامل کایلی کریستن جنر (به انگلیسی : Kylie Jenner) در ۱۰ آگوست ۱۹۹۷ در لاس آنجلس، آمریکا متولد شد.

پدرش کیتلین جنر (بروس جنر) برنده بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۷۶ و مادرش کریس جنر بازیگر آمریکایی هستند.

کایلی خواهر کوچکتر کندال جنر است، از طرف مادرش سه خواهر ناتنی به نام های کورتنی، کلویی وکیم کارداشیان و یک برادر به نام راب کارداشیان دارد.

از طرف پدرش سه برادر ناتنی به نام های برودی جنر، براندون جنر، برت جنر و یک خواهر ناتنی به نام کیسی جنر دارد.

کایلی در مجموعه تلویزیونی پا به‌ پای خانواده کارداشیان همراه با خانواده‌اش خوش درخشید و محبوبیت زیادی کسب نمود.

کایلی جنر در سال ۲۰۱۳ با به مزایده گذاشتن لباس‌ های قدیمی در سایت ebay به کودکان بیمارستان لس آنجلس کمک کرد، او همچنین در مراسم بنیاد خیریه رابین هود شرکت کرد و بیش از ۱۰۰۰۰۰۰ دالر جمع‌ آوری کرد.

مدتی خبر هایی درباره ی رابطه ی کایلی جنر و جاستین بیبر به گوش می رسید اما در سال ۲۰۱۴ کایلی با تایگا دوست شد این دو در سال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند.

در سال ۲۰۱۷ کایلی جنر با خواننده رپ تراویس اسکات نامزد شد. حاصل این رابطه یک فرزند دختر به نام استورمی وبستر است که در سال ۲۰۱۸ متولد شد.

ثروت کایلی جنر از کجا آمده است؟

در سال ۲۰۱۸ او یک شرکت خرده فروشی محصولات زیبایی به نام اولتا را راه اندازی کرد که در عرض ۶ هفته بیش از ۵۵ میلیون دالر فروش داشت. گفته می شود که این شرکت بیش از ۹۰۰ میلیون دالر از ثروت کایلی جنر را شامل می شود.

کایلی یک شرکت تولید کننده لوازم آرایش به نام کایلی کازمتیکس دارد که در زمینه تولید کیت های آرایش لب فعالیت می کند. هر کدام از این کیت های آرایشی حدود ۲۹ دالر قیمت دارند.

کایلی دو برند لاک ناخن دارد.

علاوه بر این او از برنامه های تلویزیونی و تبلیغات هم ۶۰ میلیون دالر درآمد داشته است. همچنین کایلی و کندال یک خط تولید لباس به نام Pacsun دارند که مقداری از ثروت او را تامین می کند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا