افغانستان

درگیری مسلحانه میان اعضای دو خانواده در کاپیسا چهار کشته بر جای گذاشت.

منابع امنیتی در ولایت کاپیسا می‌گویند که در نتیجه‌ی درگیری مسلحانه میان اعضای دو خانواده در ولسوالی کوه‌بند این ولایت چهار نفر کشته شده‌اند.

عبدالشایق شورش کوهستانی، سخن‌گوی فرماندهی پولیس کاپیسا به خبرگزاری شاهد گفت که شب گذشته در روستای «ملیکر» ولسوالی کوه‌بند یک قتل صورت گرفته بود.

آقای کوهستانی همچنان گفت که هنگامی که نیروهای پولیس از فرماندهی پولیس این ولایت برای بررسی این قضیه به ساحه‌ی رویداد رفتند، حوالی ساعت ۱۰:۰۰ پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، ۲۵ سرطان) در حضور پولیس بین اعضای دو خانواده درگیری مسلحانه صورت گرفته است.

به گفته‌ی کوهستانی، در نتیجه‌ی این درگیری سه نفر از دو طرف کشته شده‌اند. به این ترتیب، شمار تلفات دو طرف به‌شمول فردی که شب گذشته کشته شد، به چهار نفر رسیده است.

او گفت که هنوز دلیل و انگیزه‌ی خصومت بین این دو خانواده که در نهایت به درگیری مسلحانه انجامیده است، مشخص نیست.

سخن‌گوی فرماندهی پولیس کاپیسا گفت که در جریان درگیری میان افراد مسلح غیرمسئول (اعضای دو خانواده) به وسایط نقلیه‌ی پولیس که در ساحه موجود بود، نیز آسیب رسیده است.

آقای کوهستانی علاوه کرد که با رسیدن نیروهای کمکی از مرکز کاپیسا، درگیری بین دو طرف مهار شده است. او در مورد بازداشت افراد درگیر چیزی نگفت.

ولایت کاپیسا در شمال کابل موقعیت دارد.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا