ورزش

دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ پاری‌سن ژرمن و بایرن مونیخ امشب به میدان می‌روند.

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب «یکشنبه – ۲ سنبله» با برگزاری بازی فینال میان تیم‌های بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن در استادیوم لوژ شهر لیسبون پرتگال برگزار می‌شود.

بایرن مونیخ در حالی یکشنبه شب رو در روی پاری سن‌ژرمن قرار می‌گیرد که تاکنون پنج بار موفق به فتح این مسابقات شده است.

این در حالیست که پاریسی‌ها پس از ناکامی‌های متوالی و متوقف شدن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سرانجام امسال برای نخستین بار به دیدار پایانی این مسابقات راه یافتند.

بایرن مونیخ در حالی به فینال لیگ قهرمانان رسیده است که تمام بازی‌های قبلی خود از ابتدای مرحله گروهی تا کنون (که شامل ۱۰ بازی می‌شود) را برده است.

این تیم با کسب پیروزی، تعداد قهرمانی‌هایش در لیگ قهرمانان را به عدد شش می‌رساند و از این حیث به طور مشترک در کنار لیورپول در رده سوم پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها قرار می‌گیرد. رئال مادرید با ۱۳ قهرمانی و میلان با هفت قهرمانی در رده‌های اول و دوم هستند.

پاری‌سن‌ژرمن به‌عنوان چهل‌ویکمین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا، در صورت کسب پیروزی در بازی امشب می‌تواند به بیست‌و‌سومین تیم تاریخ تبدیل شود که این تورنمنت را فتح می‌کند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا