باید بدانیم

زندگی نامه بوراک، آشپز مشهور ترکیه + تصاویر

محمد بوراک اوزدمیر آشپر معروف ترکیه ای است که در سال ۱۹۹۴ میلادی متولد شد.

وی شغل آشپزی را در سن ۱۶ سالگی آغاز کرد و مهارت آشپزی را از خانواده ی خود به ارث برد. در گذشته پدر و مادربزرگ بوراک در منطقه ی آکسارای استانبول رستوران داشتند و بعد از مدتی شعبه های دیگری را افتتاح کردند. یکی از شعبه های رستوران بوراک در میدان تکسیم استانبول قرار دارد.

بوراک همیشه لبخند دارد و با رقص ترکی و غذاهای بی نظیرش از مهمان ها پذیرایی می کند و در پخت کباب ترکی و تهیه شیرینی کنافه با پنیر شهرت دارد.

یکی از غذاهای اصلی بوراک، گوشت سردست است که داخلش را با دلمه های ترکی پر می کند.

یکی از کارهای جالب بوراک این است که نام مهمان ها را روی نان می نویسد.

بوراک امروزه در صفحه اینستاگرامش بیش از ۳ میلیون فالور دارد و با نصرت گوکچه د رقابت است. او در رستورانش پذیرای بسیاری از افراد و بازیگران مشهور ترکیه است.

 

آدرس رستوران بوراک اوزدمیر :

رستورانهای بوراک چندین شعبه دارد اما شعبه ایی که خود بورام جوان در آن حضور دارد شعبه اتیلر است . این رستوران سمت مقابل مرکز خرید متروسیتی در استامبول است .

 
رونالدو و بوراک در دوبی

عکس هایی که کریستیانو رونالدو همراه با بوراک اوزدمیر ، سرآشپز معروف ترکیه ای، گرفته و در شبکه های اجتماعی منتشر شده میلیون ها بار لایک شده است. بازیکن مشهور پرتغالی با کسب عنوان بهترین بازیکن قرن نیز توجهات بسیاری در روزهای اخیر را به خود جلب کرده است. 

بوراک اوزدمیر که با نام مستعار CNZ Burak شناخته شده و با همین نام در شبکه های اجتماعی فعالیت می کند اخیراً یک رستوران در دبی افتتاح کرده و به خاطر همزمانی و هم مکانی این افتتاح با مراسم گلوب ساکر توانست با کریستیانو رونالدو دیدار کرده و وی را در افتتاح رستوران جدید خود در دبی داشته باشد.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا