افغانستان

صالح: سرپرست قوماندانی امنیه پنجشیر و سرپرست مقام ولایت پنجشیر به کابل خواسته شدند.

امرلله صالح معاون اول ریاست جمهوری در پیوند به عملیات نیروهای امنیتی برای بازداشت کرام الدین کریم در صفحه فیسبوک خود نوشته است که: “به وزیر داخله هدایت داده شد تا سرپرست قوماندانی امنیه پنجشیر و سرپرست مقام ولایت پنجشیر را به کابل بخواهد تا تمام جزییات عملیات قریه سنگانه را که به هدف دستگیری کرام الدین کریم راه اندازی شده بود به مردم توضیح بدهند.”
آقای صالح در ادامه نوشته است که «سیاسی ساختن موارد جرمی و حقوقی بخاطر اهداف کوچک سیاسی برای آدم هایی که ادعای بزرگ دارند شرم آور است. » این در حالی است که شب گذشته «یکشنبه ۲ سنبله» نیروهای ویژه امنیتی کشور طی یک عملیات ویژه در پنچشیر برای دستگیری کرام الدین کریم به این ولایت رفته بودند که موفق به بازداشت آقای کریم نشده بودند. گزارش ها از پنچشیر میرساند که مردم محل اجازه بازداشت کرام الدین کریم را نداده بوداند. اما سخنگوی وزارت داخله گفته است که آقای کریم در آن موقعیت حضور نداشته بود. کرام الدین کریم متهم به آزار و اذیت جنسی دختران فوتبال باز کشور است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا