افغانستان

تصدی ملی محافظت عامه و ادارۀ ملی احصائیه و معلومات قرار داد امضا کردند.

قرارداد خدمات امنیتی به‌منظور تامین امنیت مراکز توزیع تذکرۀ الکترونیکی میان تصدی ملی محافظت عامۀ وزارت امور داخله و ادارۀ ملی احصائیه و معلومات، به امضا رسید.

اداره ملی احصائیه و معلومات در خبرنامه ایی اعلام کرده است که این قرارداد میان احمد جاوید رسولی رئیس عمومی ادارۀ ملی احصائیه و معلومات و خوشحال سعادت رئیس عمومی تصدی ملی محافظت عامه وزارت امور داخله، ‌در روز « ۸ میزان ۱۳۹۹» در مقر تالار کنفرانس های مقام این اداره به امضا رسید.

بر اساس خبرنامه هدف از این قرارداد، ارایۀ خدمات تامین امنیت مراکز توزیع تذکرۀ الکترونیکی به طور مسلکی، موثر و قابل اطمینان مطابق به ستندردهای ملی و بین‌المللی توسط تصدی ملی محافظت عامه وزارت امور داخله بوده تا ادارۀ ملی احصائیه و معلومات، خدمات توزیع تذکرۀ الکترونیکی را در مصونیت کامل به اتباع کشور ارایه نماید.

بر اساس این قرارداد، پرسونل امنیتی تصدی ملی محافظت عامه، اکنون مسوولیت تامین امنیت مراکز توزیع تذکرۀ الکترونیکی را در سطح ولایت کابل به عهده خواهند داشت و به‌زودی تمام مراکز توزیع تذکرۀ الکترونیکی در سطح کشور را نیز تحت پوشش امنیتی قرار خواهند داد.

این قرارداد در حالی امضا می‌گردد که ادارۀ ملی احصائیه و معلومات به‌منظور تطبیق پروسۀ ملی توزیع تذکرۀ الکترونیکی، در ۳۴ ولایت کشور مراکز توزیع تذکرۀ الکترونیکی را ایجاد نموده و در نظر دارد تا با تامین امنیت آن، شهروندان بتوانند در مصونیت و آرامش خاطر خدمات توزیع تذکرۀ الکترونیکی را دریافت نمایند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا