افغانستان

صرافان کشور به اعتراض ربوده شدن رئیس اتحادیه صرافان بلخ، فعالیت شان را متوقف کردند.

اتحادیه صرافات کشور در اعلامیه ایی گفته اسند که صرافان کشور به اعتراض ربوده شدن رئیس اتحادیه صرافان بلخ، برای یک روز فعالیت شان را متوقف می‌کنند.
در اعلامیه که روز «چهارشنبه ۲ میزان» نشر شده است آمده که طوریکه دیده می‌شود از اثر نا امنیتی های اخیر در کشور ، پدیده شوم اختطاف ، باج ګیری ها و سرقت های مسلحانه به اوج خود رسیده که باعث نگرانی عمیق ملت رنج دیده افغانستان منجمله صرافان ، و فرار سرمایه ها از کشور گردیده و میګردد که اعضای شورای سرتاسری صرافان در سرتاسر کشور در الویت این پدیده شوم و ننگین قرار داشته که بارها و بارها شاهد اختطاف سرقت های مسلحانه ، منجر به قتل و مجروحیت صرافان و اعضای خانواده های انها در مرکز وولایات کشور بخصوص هرات ، کابل ، مزار شریف ، جلال آباد و سایر ولایات گردیده است .
اکنون در پیوند به قضیه اختطاف الحاج عبدالقیوم ( رحیمی ) رئیس اتحادیه صرافان ولایت بلخ و تقبیح پدیده شوم اختطاف در کشور ، شورای سرتاسر صرافان افغانستان دست به واعتصاب عمومی زده روز پنجشنبه تاریخ ۳/۷/۱۳۹۹ اتحادیه های صرافان و خدمات پولی در سرتاسر کشور به رسم اعتراض مسدود می‌باشد .

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا