علم

کسب در آمد از یوتیوب، پردرآمدترین یوتیوبرها

شبکه یوتیوب به یک منبع خوب برای کسب درآمد تبدیل شده است که تعدادی زیادی با خلاقیت و ثبت ویدیوهای متفاوت از این طریق پول بدست میاورند.

مجله فوربس که سالانه رتبه بندی در بخش های مختلف را به نشر میرساند لیست ده پردرآمدترین یوتیوبرهای سال ۲۰۱۹ را نیز معرفی کرده است.

۱۰ – VanossGaming (ایوان فانگ)

درآمدسالانه: ۱۱٫۵ میلیون دالر در سال

ایوان فانگ با نام کاربری Vanoss Gaming با انتشار ویدئوهایی از بازی های GTA5 و Minecraft سالانه بالغ بر ۱٫۵ میلیارد بازدید یوتیوب را به خود اختصاص داده و از آن درآمدی در حدود ۱۱٫۵ میلیون دالر به دست می آورد.

۹ – DanTDM (دنیل میدلتون)

درآمد سالانه: ۱۲ میلیون دالر

بازیکن بریتانیایی Minecraft و Fortnite برای مدت زمان طولانی است که یکی از افراد محبوب در یوتیوب است. او از سراسر جهان مخاطب داشته و در سراسر جهان تورهایی برای دیدار با هوادارانش برگذار می کند.

۸ – Markiplier (Mark Fischbach)

درآمد سالانه: ۱۳ میلیون دالر

مارک فیشباخ که غالبا با نام آنلاین خود یعنی “Markiplier” شناخته می شود برای اسپانسرهایی که تمایل به هدف قرار دادن جامعه گیمینگ هستند بهترین گزینه است. او همچنین با اکانت دیگری به نام Jacksepticeye معرف برند خود با نام cloak که لباس هایی پیشرفته برای گیمرها تولید میکند می باشد.

۷ – PewDiePie (نام واقعی Felix Kjellberg)

درآمد سالانه: ۱۳ میلیون دالر

فلیکس کیلبرگ که زمانی پردرآمدترین یوتیوبر بود، گیمری است که به واسطه اعلام اظهارات نژادپرستانه حاشیه های بسیار زیادی ایجاد کرده است. او اوایل دسامبر اعلام کرده است برای مدتی در یوتیوب هیچ فعالیتی نخواهد داشت.

۶ – پرستون (پرستون آرسمنت)

درآمد سالانه: ۱۴ میلیون دالر

پرستون یکی از افرادی است که امسال برای اولین بار نامش در لیست پردآمدترین یوتیوبرها قرار گرفته است. او در ابتدا کار خود را با انتشار ویدئو های Call of Duty آغاز کرده و به سرعت به چنان محبوبیتی رسید که در کنار محتوای گیمینگ در کانال خود شروع به انتشار ویدئو هایی با محتوای دیگری نیز کرد. البته جدای از یوتیوب او درآمد دیگری را از طریق اجاره سالانه سرورهای Minecraft دارد.

۵ – جفری استار

درآمد سالانه: ۱۷ میلیون دلادالر

جفری استار موسیقیدانی که فعالیت های آنلاین خود را در MySpace آغاز کرده و پس از آن در یوتیوب به واسطه انتشار ویدئوهای آموزشی درباره ی آرایش و میکاپ مخاطبان بسیار زیادی را جذب کرده است. در حال حاضر او از کانال یوتیوب خود برای تبلیغ محصولات آرایشی استفاده میکند و از این کار به گفته خودش در آمدی ۸ رقمی دارد!

۴ – رِت و لینک (Rhett and Link)

درآمد سالانه: ۱۷٫۵ میلیون دالر

دو ستاره یوتیوب با نام Rhett McLaughlin و Link Neal میزبان یکی از برنامه های روزانه بسیار محبوب یوتیوب به نام Good Mythical Morning هستند.  در این برنامه این دو خوراکی های مختلفی را تست می کنند. آن ها برند کمدی خود را به چهار کانال، یک پادکست و دو کتاب در سال جاری گسترش داده اند و همچنین شبکه ای به نام Smosh نیز به قیمت ۱۰میلیون دلار خریداری کرده اند.

 ۳ – آناستازیا رادینسایا (Anastasia Radzinskaya)

درآمد سالانه: ۱۸ میلیون دالر

دختر ۵ ساله روسی به لطف ویدئوهایی از بازی کردن با پدرش به هفت زبان و انتشار آن در کانال هایی همچون Like Nastya منتشر می کرد محبوبیبت بسیار زیادی پیدا کرده و به سرعت تبدیل به یکی از خالقان محبوب محتوای ویدئویی در کل دنیا شده است. پس از فاش شدن محبوبیت او، برندهایی همچون لگو در ازای پرداخت مبالغ ۶ رقمی با او همکاری می کنند.

۲ – Dude perfect

درآمد سالانه: ۲۰ میلیون دالر

پنج دوست که در دهه ۳۰ زندگی خود هستند به نام های کوبی کاتن، کوری کاتن، گرت هیلبرت، کدی جونز و تایلر تونی با ورزش، بدلکاری و شکستن رکوردهای جهانی گینس شهرت بسیار بالایی در بین بازدیدکنندگان یوتیوب کسب کرده اند.

۱ – رایان کاجی (Rayan Kaji)

درآمد سالانه: ۲۶ میلیون دالر

رایان کاجی هشت ساله، فعالیت کانال یوتیوب خود را هنگامی که تنها ۳ سال داشت با انتشار ویدئو های جعبه گشایی اسباب بازی آغاز کرد. اکنون او انجام آزمایشات علمی را نیز به ویدئوهای خود افزوده است. رایان ۸ ساله همچنین برند مخصوص خود را نیز دارد که توسط آن بیش از ۱۰۰ اسباب بازی، لباس و لوازم مورد نیاز بچه ها را تولید میکند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا